Sistema verta dėmesio ne tik salono, bet ir kliento atžvilgiu

Asta Bojarin – “Astos grožio namai”

 
Kalbiname salono “Astos grožio namai” savininkę Astą, kuri su Treatwell bendradarbiauja jau ne pirmi metai ir džiaugiasi teikiamomis paslaugomis.

 

1. Kaip sužinojote apie Treatwell?

Apie Treatwell sužinojau iš savo kolegės, kuri jau dirbo su šia programa ir ją parekomendavo, nes jai labai patiko. Taip pradėjau dirbti su visa Treatwell komanda ir sistema. 

 

2. Kaip tvarkėte užrašymus prieš tai? 

Kaip ir visi, senoviniu būdu – tušinukas ir užrašų knygutė. 

 

3. Kokie sunkumai iškilo registruojant klientus tokiu būdu? 

Didelių sunkumų nepastebėjome, tačiau norėjosi tobulėti ir padėti tiems asmenims, kurie naudojasi kompiuterinėmis technologijomis registracijai į salonus. Kas yra paprasčiau nei skambinti į saloną ir užsirašyti. 

 

4. Kodėl nusprendėte prisijungti prie Treatwell?

Naujovės. Naujų galimybių paieškos, kurios būtų palankios klientui. Be abejo, pradžioje buvo sunku persilaužti ir įprasti prie sistemos, buvo atvejų kai dubliavosi užrašymai Treatwell kalendoriuje ir užrašų knygelėje. Tačiau su laiku perėjome pilnai prie Treatwell programos. 

 

5. Kas iš esamų funkcionalumų labiausiai praverčia/patinka tiek iš kliento pusės, tiek iš salono pusės? 

Vizitų įkėlimų paprastumas. Lengva, kai gali iš karto įvesti procedūrą ir klientą, jo visus duomenis, nereikia vesti ranka ir ieškoti duomenų. 

 

6. Kaip įpratinote klientus registruotis internetu?

Iš tiesų, patys klientai mane pripratino ir paskatino kuo daugiau naudotis sistema. Seni klientai, kurie skambino ir užsirašinėjo telefonu, jie ir toliau skambina. Tačiau labai daug naujų klientų atsirado Treatwell dėka. Jie tikriausiai jau žino programėlę, ja naudojasi ir jiems yra taip paprasčiau. Programa tikrai verta dėmesio ir kliento atžvilgiu. 

 

7. Ar Treatwell prisidėjo prie verslo augimo? 

Taip, žinoma. Nauji įrankiai paskatino augti toliau, vystytis. Leido patikėti savo galimybėmis, jėgomis. Klientai sugrįžta, rašo atsiliepimus, kurie yra labai svarbūs. Tai labai skatina augti ir stengtis, pasitempti ir judėti į priekį. 

 

8. Ar rekomenduotumėte Treatwell kitiems salonams?

Žinoma rekomenduočiau. Labai palengvina visą procesą. Jei mažas salonėlis, net nereikia administratoriaus, kas sutaupo salono kaštus.  Taip pat, labai sužavėjo Treatwell komanda ir visa pagalba įvairiais klausimais, žmogiškumas ir supratingumas. Tas tikrai nulėmė mano sprendimą dėl bendradarbiavimo. 

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestEmail this to someone
Paskelbta ,

mizukikojima

Jau šiandien gali pradėti dirbti su Treatwell

Užpildyk anketą apačioje ir netrukus sužinosi kaip mes galime lengvai dirbti kartu.

Apie saloną

Apie tave

Treatwell naudos šiuos duomenis, kad susisiektų su tavimi el.paštu arba telefonu.

Sužinoti daugiau kaip Treatwell naudoja ir saugo tavo duomenis gali perskaitęs mūsų privatumo politiką.