Tinklaraštis

8 dalykai, kurių išmokome salonams atvėrus duris po pirmojo karantino

3 min skaitymo

Nors grožio salonai vis dar yra uždaryti, mes norime tau padėti pasiruošti iš anksto atsidarymui ir pasidalinti tuo, ką išmokome po pirmojo karantino. Tikime, kad šį patirtis padės tau sklandžiai pasiruošti atidarymui ir galėsi priimti daugybę klientų. Šiame straipsnyje mes surinkome įdomiausią mūsų statistiką, salonų patarimus bei klientų lūkesčius.

1. Lauk didelio užsakymų šuolio

Tai išties puikios žinios, ar ne? 1-2 savaitės prieš karantino pabaigą mes stebėjome užsakymų šuolį. Ypač tai matoma kalbant apie nuolatinius klientus, nes jie norėjo užsitikrinti vietą pas savo mylimą meistrą.

Savaitė prieš oficialią karantino pabaigą užsakymų kreivė staigiai šoko į viršų. Kiekvieną dieną buvo fiksuojami užsakymų rekordai lyginant su įprastomis dienomis prieš karantiną.

2. Vis daugiau klientų užsirašo internetu

Mūsų statistika rodo, kad vis daugiau klientų, kurie iki karantino nesiregistruodavo internetu (vietoj to tiesiog užeidavo į saloną ar skambindavo), pradėjo rezervuoti laiką internetu.

Tai galėjo lemti keletas priežasčių. Klientai dėl saugumo mažiau juda – rezervacija iš namų saugesnė ir reikalauja mažiau kontakto.

Žmonės karantino metu taip pat daug daugiau pradėjo naudotis internetu. Ir panašu, kad šis įprotis įsitvirtina ilgam. Tai gera žinia tau, nes gali mažiau laiko praleisti kalbant telefonu ar atrašant į žinutes ir daugiau su savo klientais.

3. Beveik nebėra populiarių laikų

Prieš karantiną pietų metas ir vakaras buvo patys populiariausi laikai. Pandemijos metu vizitai pasiskirstė daugmaž vienodai visos dienos metu.

Vėlyvo ryto laikai dabar labai populiarūs, ypač 10 val. ryto. Taip yra matyt todėl, kad klientai daug lankstesni laiko atžvilgiu – pakito darbo valandos arba žmonės dirba iš namų.

Tai svarbu galvojant apie savo darbo valandas – pamėgink jas pritaikyti prie besikeičiančių klientų įpročių.

4. Klientai skubėjo susitvarkyti plaukus

Visų pirma klientai skubėjo susitvarkyti plaukus. Tai buvo numeris vienas paslauga, po to rikiuojasi nagų priežiūros paslaugos. Plaukų kirpimo ir dažymo paslaugų užsakymų skaičius išaugo dvigubai lyginant su periodu prieš karantiną.

Antakių procedūros ir depiliacijos taip pat buvo labai populiarios, jų užsakymai augo atitinkamai 20% ir 10%.

5. Populiariausia paslauga – vyriškas kirpimas

Po „DYI“ nesėkmių namuose vyrai skubėjo į grožio salonus ištaisyti klaidų. Kai kuriose šalyse iki karantino buvo įprasta kirpimo laukti gyvoje eilėje, o pandemijos akivaizdoje buvo įvesti ribojimai priimti tik klientus užsirašiusius iš anksto. Tai pakeitė klientų įpročius ir paskatino vyrus rezervuoti laiką iš anksto.

6. Kai kurie salonai pailgino darbo valandas

Norint priimti visus norinčius klientus bei išlaikyti saugius atstumus ir laiko tarpus, ne vienas salonas prailgino darbo valandas.

Salonai taip pat po kiekvieno vizito daro laiko tarpus skirtus susitvarkyti. Treatwell Connect programa suteikia galimybę po kiekvieno vizito užblokuoti tam tikrą laiką skirtą susitvarkymui.

7. Salonai pakėlė paslaugų kainas dėl apsaugos priemonių pirkimo ir susitvarkymo laiko – bet klientai tai supranta

Kai kurie salonai pakėlė paslaugų kainas 5% – 10% (t.y. 2 – 5 EUR), kad kompensuotų susitvarkymo po klientų laiką taip pat reikiamų apsaugos priemonių pirkimą (pvz. kaukės, pirštinės, skydeliai).

Gera žinia ta, kad klientai tai supranta ir yra linkę mokėti daugiau. Jei kelsi kainas, nepamiršk jų atnaujinti visur ir aiškiai paaiškink, kodėl taip darai.

8. Labai svarbu komunikuoti apie saugumo priemones, kurių laikaisi

Nors karantinas ir baigsis, bet klientams bus ir toliau labai svarbu žinoti, kad laikaisi visų saugumo reikalavimų. Įsitikink, kad praneši apie tai savo socialiniuose tinkluose bei pačiame salone.

„Mes labai pozityviai ir kiek su humoru informuojame klientus kaip laikomės saugumo reikalavimų. Tai padeda sušvelninti šią keistą situaciją.“

Kali, of Get Nailed Zurich savininkė ir Treatwell partnerė

Tinklaraštis