Galvojau, kad dirbant klientų patirties srity visų svarbiausia yra užtikrinti, kad klientas išeitų laimingas, net ir negavęs paslaugos. Pasirodo, kad Karamelėj nelaukia klientų, ypač užsiregistravusių. O meistrė pareiškia, kad “negali būti, pas mane iš Treatwell klientai negali patekti, ir aš tokių paslaugų neteikiu”. Tai ką msn daryt? Prašytis? Prašyti? Juk sistema ram ir yra, kad viskas vyktų sklandžiai tiek paslaugų tiekėjo, tiek kliento pusėje. O patvirtinimas el.pašte - nieko vertas
Kristina•prieš daugiau nei 5 metus
Dažiau plaukus pas Anastasiją. Esu labai patenkinta tinkamu atspalviu, nuolatiniais patarimais plaukų peiežiūros klausimu.
Rekomendavo tinkamą šampūną, o LABO tyrimas ir jo konsultantės parinko tinkamą galvos odos priežiūros priemonę.
Dėkoju Karamelės kolektyvui už malonų priėmimą ir nuolat pasipildančias ir šiuolaikiškas paslaugas ;)
Židrūnė•prieš daugiau nei 5 metus
aciu uz nepriekaistingai atlikta darba! tikrai labai rekomenduoju!
Renata•prieš daugiau nei 5 metus
Rodyti salono atsakymą...
meistrė Liucija labai maloni ir puikiai atliko antakių korekciją Elan dažais