Bendravimas telefonu tragiškas, paskambinau, nes neadau įėjimo. Pasijaučiau kalta, kad iš vis ateinu. darant manikiūrą meistrė bandė bendrauti draugiškai. Stalas purvinas, apdulkėję lakai. Meistrė užsidėjo "vienkartinę" pirštinę (vieną) kuri jau nuo naudojimo paplyšusi. Darant manikiūrą paminėjau, kad lakas blogai laikosi, bet, kad nukris po dviejų dienų tai nesitikėjau, dar taip blogai niekada nesilaikė.
Išvada tokia, kad iš kart po bendravimo telefonu reikėjo apsisukti ir išeiti.
Salonui akivaizdziai truksta priemoniu ir svaros, siulyciau pasiziuret kokias aparaturas, apsvietimus turi kiti salonai. pati manikiuriste buvo maloni ir viskas gerai.
Reikėtų patikslinti salono buvimo vietą įterpiant žodį "priešais" pvz. antras aukštas priešais advokatų kontorą.
Būtų neblogai kad ant salono durų būtų šioks toks užraśas, nes aš pagalvojau kad ten butas ir domėjausi advokatų kontoroje. Beje apie saloną advokatų kontoroje nieko nežinojo.