Salono darbuotoja Sandra dieną prieš atšaukė vizitą parašydama į asmeninį telefoną žinutę sakydama jog serga. Žinutė gauta 19:27 vakaro. Nesutarėme kito laiko, dėl to teko prašyti, kad pati atšauktų mano vizitą dėl savo priežasčių ir man grąžintų pinigus. Dėja ji to nepadarė. Paslauga pažymėta kaip atlikta, nors joje net nebuvau. Pinigai negrąžinti. Nors pažadėjo, kad viską sutvarkys. NEREKOMENDUOJU. LAUKIU SAVO PINIGŲ UŽ NEATLIKTĄ PROCEDŪRĄ!
Paslaugą atliko Sandra•Plaukų procedūros
Greta•prieš 2 mėnesius
Rodyti salono atsakymą...
Kirpėja maloni, puikiai apkirpo 😊
Paslaugą atliko Agnė•Kirpčiukų kirpimas
Niki•prieš 2 mėnesius
Rodyti salono atsakymą...
viskas ciki piki didziausios rekomendacijos
Blakstienų laminavimas
ingrida•prieš 2 mėnesius
Rodyti salono atsakymą...
Dziaugiuosi paslauga! Neskubotas, atidus ir supaprastintas procesas - dekoju! :) Tiesa, konsultacijos trukme trumpesne, bet nesiskundziu. Turiu tik viena pasiulyma - jei kliente yra fotografuojama, paprasyti jos leidimo, bei paaiskinti, kaip medziaga bus naudojima. Siek tiek tai blaske. Bet apskritai, super! :)
Paslaugą atliko Žiedūnė•Makiažas
Laura•prieš 3 mėnesius
Rodyti salono atsakymą...
Vizitas buvo nuostabus, o būklė plaukų įvertinti reikėjo laiko. Praėjo mėnuo po japoniško tiesinimo, laukiau tiek kad suprasti ar tikrai gerai, na ir žinokite labai gerai, labai rekomenduoju 🫶🏽