Treatwell
The simple way to book beauty anywhere.
Download our free app.
Plaukai
Nagai
Depiliacija
Masažas
Veidas
Kūnas
Nauji salonai
Dovanų kuponai
Grožio gidas
Prijungiame, luktelėkite...
Jūs esate prisijungę
Prisijungti prie savo paskyros

Atsiliepimų nuostatos

Geri atsiliepimai | Blogi atsiliepimai | Kada reikia mūsų įsikišimo

Mes manome, kas Treatwell atsiliepimų platforma yra išties puiki. Atsiliepimai padeda gauti daug naudingos informacijos. Žinoma, norint kad viskas būtų realu, atvira ir nuoširdu, reikia, kad visi sutartumėme dėl bendrų dalykų.

Siekiant palaikyti pozityvią ir sveiką atsiliepimų platformą, mes sukūrėme šias nuostatas:

Geri atsiliepimai:

Kaip suteikti geriausią Treatwell patirtį

  1. Papasakok, ką galvoji. Nesvarbu, ką nori pasakyi, tikrai atsiras tų, kuriems bus naudinga tavo asmeninė patirtis. Pasidalink viskuo (kas nutiko gero ir blogo) ir nupasakok tai su kiek įmanoma daugiau detalių. Kuo anksčiau paliksi atsiliepimą, tuo daugiau detalių prisiminsi, tad pamėking jį palikti neilgai trukus po apsilakymo salone. Mes publikuojame tik tuos atsiliepimus, kurie yra palikti ne vėliau nei po trijų mėnesių nuo įvykusio vizito. Tad nepraleisk savo šanso! Mūsų atsiliepimų platforma yra skirta dalintis mintimis apie paslaugas, salonus ir meistrus po įvykusio vizito- jei tavo vizitas buvo atšauktas, prašome susiekti su mumis ir mes pažiūrėsime, kuo galime tau padėti.
  2. Būk konstruktyvus. Jei tavo patirtis nekokia, papasakok kodėl. Būk konkretus apie tai, kas nepatiko. Taip ne tik padėsi kitiems klientams, bet atkreipsi ir salono dėmesį bei padėsi jiems tobulėti.Kuo daugiau detalių pateiksi, tuo naudingiau bus. Tačiau gali parašyti ir kelis žodžius, jei jie bus konstruktyvūs ir naudingi kitiems klientams. Jei atsiliepimas bus nerišlus ir neturės jokios naudos kitiems klientams, tekstas gali būti pašalintas paliekant tik įvertinimą žvaigždutėmis.
  3. Būk pagarbus. Mes gyvename įvairialypėje visuomenėje, kurioje egzistuoja skirtingos nuomonės. Savo mintis reikšk pagarbiai, gerbk kitus žmones, kad visi jaustųsi laisvi išsakyti savo nuomonę.
  4. Pranešk apie netinkamą elgesį. Jei pastebėjai netinkamą turinį, kuris pažeidžia šias taisykles susisiek su mumis. Mes nuolat stebime atsiliepimus, bet labai vertiname ir tavo pagalbą. Mes laikinai galime pašalinti atsiliepimus apie kuriuos buvo mums pranešta, kad mūsų komanda galėtų detaliau išanalizuoti situaciją.
  5. Naudok tinkamą, aiškią kalbą. Tu prisidedi prie Treatwell bendruomenės išreikšdamas savo nuomonę, tad naudok aiškią kalbą, būk išsamus ir venk rašybos klaidų.
  6. Būk saugus. Išmintingai dalinkis asmenine informacija, kuri bus publikuojama viešai- ji gali būti matoma labai ilgą laiką. Jei jautiesi nejaukiai, atsiliepimu gali dalintis anonimiškai- tavo vardas nebus matomas prie tavo atsiliepimo. Treatwell, žinoma, žinos, kas tu esi, tai reiškia, kad esant būtinybei mes galėsime su tavimi susisiekti.

Blogi atsiliepimai:

Kaip konstruktyviai išreikšti kritiką:

  1. Remkis faktais. Prašome rašyti atsiliepimus remiantis tik savo asmenine patirtimi ir faktais, kurie tikrai žinai, kad yra teisingi. Pavyzdžiui, tu esi nepatenkintas atlikta paslauga ir manai, kad meistras buvo nekvalifikuotas- tau nereikėtų to rašyti atsiliepime, nes nežinai, ar tai tikrai yra tiesa. Tavo atsiliepimas turi būti tik apie tau atliktą paslaugą- nerašyk jo kito asmens vardu.
  2. Išlaikyk ramybę. Treatwell ne vieta grąsinimams, agresyviems komentarams, kitų asmenų užsipuolimui, mes nepalaikome nesantaikos bei rasizmo. Mes esame bendruomenė su skirtingais įsitikinimais ir nuomonėmis, tad prašome gerbti vieni kitus.
  3. Nekalbėk nešvankiai. Labai prašome tavęs nenaudoti keiksmažodžių, vulgarių ir seksualinio pobūdžio komentarų ar melagingų teiginių. Ir nerašyk didžiosiomis raidėmis- tai neatrodo labai gerai. Jei mes pastebėsime komentarą didžiosiomis raidėmis, mes jį perrašysime į mažasias.
  4. Jokio šlamšto. Bet kokia aiški reklama komentaruose ar panašaus pobūdžio turinys bus pašalintas iš karto. Taip pat yra neleidžiama dalintis nuorodomis, HTML, telefono numeriu, el.pašto adresu ir kita informacija, kuri yra nesusijusi su tema ir kuria yra siekiama asmeninės ar finansinės naudos. Yra draudžiama siųsti masinius pranešimus ar pateikti kitą neileidžiamą turinį, kuriuo yra siekiama reklamuoti savo verslą ir produktus.
  5. Jokios apgaulės. Mūsų atsiliepimų sistema yra skirta realiems klientams aprašyti jų apsilankymo grožio salonuose patirtį ir taip prisidėti prie Treatwell bendruomenės.
  6. Vadovaukis įstatymais. Mes labai nenorime kreiptis į teisininkus, todėl prašome nelaužyti įstatymų:
  • nesidalinti netikrais atsiliepimais ar mokėti kitiems, kad jie reklamuotų tavo verslą
  • nekopijuoti kitų žmonių sukurto turinio be jų sutikimo- nepažeisk autorinių teisių įstatymo
  • sukčiauti pasitelkus asmeninę žmonių informaciją
  • pavogiant ar pasiskolinant bet ką iš Treatwell ar kitų internetinių svetainių (pvz. autorines teises ar prekės ženklą)
  • įsilaužiant ar neteisėtai pasisavinant asmeninius duomenis, ypač jei to tikslas yra padaryti žalą ar pavogti informaciją
  • gąsdinant, šmeižiant, priekabiaujant, pažiedžiant žmonių privatumą ar apsimetinėjant kitais. Šmeižto skleidimas reiškia, kad atsiliepimas yra klaidinantis ir gali turėti žalos salonui. Pavyzdžiui, jei atsiliepime sakai, kad meistras yra nekompetetingas, tai peržengia tavo patirtį ir žinias. Tad labai prašome dalintis tik savo savo nuomone apie suteiktą paslaugą.
  • Mes darome viską, ką galime, kad apsaugotumėme Treatwell nuo netikrų atsiliepimų. Pastebėjus fiktyvią informaciją, šlamštą, netikrą atsiliepimą ar atsiliepimą pateiktą iš fiktyvaus profilio, mes juos pašaliname iškart ir užtikriname, kad verslai ar asmenys tai padarę būtų atitinkamai nubausti.

    Kada reikia mūsų įsikišimo:

    Treatwell pasilieka teisę koreguoti arba ištrinti atsiliepimus, jei jie yra netinkami ir/arba pažeidžia Treatwell atsiliepimų nuostatas ar kitas naudojimosi sąlygas.

    Prašome atkreipti dėmesį, kad priklausomai nuo įžeidimo ar Atsiliepimų nuostatų pažeidimo masto gali būti pašalinta Treatwell paskyra be atskiro pranešimo apie tai.

    Jei mūsų komandai yra pranešta, kad tavo atsiliepimas galimai pažeidžia mūsų Atsiliepimų nuostatas, kol mes atliekame tyrimą jis gali būti (a) laikinai pašalintas arba (b) pašalinta tekstinė atsiliepimo dalis. Jei nustatoma, kad atsiliepimas pažeidžia mūsų Atsiliepimų nuostatas, gali būti (a) pašalinamas visas atsiliepimas arba (b) atsiliepimo tekstinė dalis paliekant įvertinimą žvaigždutėmis. Mūsų komanda visuomet palieka atsiliepimo tekstinę dalį, jei tu pataisai jį taip, kad jis atitiktų mūsų nuostatas.

    Rimti kaltinimai ir policijos įsikišimas

    Laimei, retais atvejais pasitaiko labai rimtų kaltinimų nukreiptų prieš Treatwell salonus. Tais atvejais kai yra įtariama kriminalinė veikla, prireikia policijos įsikišimo ar rimti kaltinimai yra metami salonui, prašome susisiekti su Treatwell el.paštu naudojant šią formą, kad mes galėtumėme nedelsiant reaguoti ir suteikti šiai problemai visą reikiamą dėmesį. Mes negalime leisti, kad tokie nemalonūs atvejai nutiktų mūsų atsiliepimų platformoje, tad jei parašysi atsiliepimą su labai rimtais kaltinimais salonui ar prireiks net policijos įsikišimo, mes pašalinsime atsiliepimą ir asmeniškai susisieksime su tavimi, kad išspręstumėme situaciją geriausiomis priemonėmis.

    Atsiliepimų nuostatos yra sukurtos visų pirma galvojant apie Treatwell bendruomenę. Jei turi idėjų kaip būtų galima jas pagerinti ar nori pasidalinti kitomis mintimis, prašome susisiekti su mumis naudojant šią formą.