Tinklaraštis

Paprastos reklamos idėjos mažiems salonams (tai tau užtruks vos kelias minutes)

4 min skaitymo

Salonuose dažniausiai verda gyvenimas. Rasti laiko pagalvoti apie reklamą dažnai nebūna kada – ypač jei turi nedidelę komandą. Be buvimo grožio profesionalu, tu taip pat rūpiniesi visais kitais dalykais – nuo produktų likučių valdymo iki finansų arba tiesiog švaros.

Nenuostabu, kad reklama nebūna pirmoje vietoje, ypač neturint žmogaus atsakingo tik už šią sritį. Bet tai nereiškia, kad tai nėra svarbu ar kad tai užima labai daug laiko.

Mes pasikalbėjome su dviem rinkodaros ekspertais – Treatwell B2B rinkodaros vadovu Amir Jirbandey, bei Ian Broderick, CV Hair & Beauty savininke turinčia ilgametę vadovavimo salonams patirtį, kad sužinotumėme, kaip maži salonai gali reklamuoti savo verslą pigiomis, bet efektyviomis priemonėmis.

Būk socialiniuose tinkluose

Socialiniai tinklai yra puikiai pritaikyti grožio salonams, ypač Facebook ir Instagram. Jie leidžia tau dalintis savo darbais, klientų atsiliepimais bei parodyti savo unikalumą ir taip kurti sekėjų bendruomenę.

Verslo profilio susikūrimas yra lengvas procesas ir nereikalauja specifinių techninių žinių. Tai labai efektyvūs kanalai, kuriuos administruoti netrunka ilgai ir jie turi daug kitų papildomų naudingų įrankių.

Susikūrus profilį pažiūrėk visas galimybes reklamuoti saloną. Pavyzdžiui, Buffer yra administravimo įrankis, kuris sumažina laiką, kurį tau reikia skirti dirbant su socialiniais tinklais.

— Amir Jirbandey

Buffer „interface

Išmaniai naudok nuolaidas

Ne paslaptis, kad klientams patinka specialūs pasiūlymai. Nuolaidos ir pasiūlymai yra puikus būdas generuoti didesnes pajamas trumpuoju laikotarpiu, tikintis, kad šie nauji klientai taps lojaliais lankytojais.

Tu gali pasiekti dar daugiau, jei priimi teisingus taktinius sprendimus.

Nuolaidų efektyvumas priklauso kaip tu jas išnaudoji. Nieko nėra blogiau salonui nei „mirę“ laikai, kai salonas būna visiškai tuščias. Pažiūrėk, kada tavo salonas būna tuščias, ir pabandyk pritraukti klientus tuo metu siūlant nuolaidas.

Tu gali nerimauti dėl dalies pajamų netekimo dėl daromų nuolaidų, bet jei jas planuoji atsakingai, tai neturėtų būti problema. Juk svarbiausia – pilnai užpildyta visa darbo diena.

— Ian Broderick

Siųsk laiškus klientams

Reklama tai ne tik savo salono reklamavimas naujiems klientams. Tai ir labai svarbus aspektas siekiant palaikyti ilgalaikus ryšius su esamais klientais.

Informuojant esamus klientus apie naujas paslaugas ar nuolaidas, tu kuri asmeninį ryšį su jais ir padedi tavo salonui išlikti jų mintyse, kai ateina laikas apsilankyti grožio paslaugoms. Taip pat tai padeda skleisti informaciją apie tave iš lūpų į lūpas, o tai pati geriausia reklama. Neturi klientų el.pašto adresų? Pradėk juos rinkti tuoj pat.

El.laiškai yra puikus būdas palaikyti aktyvų ryšį su klientais. Jie parodo, kuo esate ypatingi, bei skatina grįžti pas tave į saloną ne kartą. Gali pradėti siunčiant mėnesinius naujienlaiškius, kuriuose klientai rastų tavo naujausius atliktus darbus, grožio tendencijas, o gal sezonines nuolaidas?

Jei jau esi Treatwell partneris, vedant užrašymą į kelandorių, gali įvesti ir klientų kontaktinius duomenis, kad galėtum jiems išsiųsti jau sukurtus el.laiškus. Gali naudotis ir kitų įmonių paslaugomis, pvz. MailerLite, kurie sutekia daug gražių ir lengvai koreguojamų laiškų šablonų.

Amir Jirbandey

Būk matomas internete

Ne paslaptis, kad klientų įpročiai smarkiai pasikeitė.

Nuo Bolt iki Wolt, daugelis klientų paslaugų ieško ne vaikščiodami gatvėmis, bet internete. Tas pats liečia ir grožio salonus. Norint būti matomam klientų, tau reikia būti ten, kur ir jie. Būnant internete, tu iškart esi vienu žingsniu priekyje konkurentų.

Be socialinių tinklų, tu taip pat gali būti matomas ir Google My Business sąraše bei susikurti sau svetainę – yra begalė nemokamų paslaugų, kurios tau gali būti naudingos.

Kitaip nei prieš dešimt metų, vien iškabos tau tikrai nepakaks. Svarbiausia būti aktyviam visur, kur esi.

Kitaip nei prieš dešimt metų, vien iškabos tau tikrai nepakaks. Svarbiausia būti aktyviam visur, kur esi.

Būk matomas bent vienoje platformoje, kur klientai ieško grožio paslaugų. Geras dalykas apie Treatwell yra tas, kad jie mums padeda būti itin matomiems Google paieškoje. Tai reiškai labai daug.

— Ian Broderick

Skirk dėmesio salono langams

Net jei keli žmonės saloną renkasi praeinant pro jį, svarbu, kad salono išvaizda patrauktų juos. Tavo langai labiausiai patraukia praeivių dėmesį, tad tikrai negali jų ignoruoti. Tai taip pat pirmas dalykas, kurį pamato tavo klientai.

Jei nežinai nuo ko pradėti, stebėk savo klientus. Pamėgink prisitaikyti prie jų skonio ir pomėgių. Jei tavo klientės yra jaunos miestietės, salono išvaizda tikrai skirsis nuo to, kuriame lankosi vyresnio amžiaus vyrai.

Akivaizdu, kad salono langai turi atrodyti patraukliai, bet labai dažnai darbų sukūryje tai pamirštama. Jei jai skirsi bent kiek dėmesio, tai gali pritraukti tikrai daugiau praeivių.

Gali demonstruoti savo apdovanojimus, pvz. Treatwell Top Rated, ar bet ką, kuo tu didžiuojasi! Gal esi žinomas dėl kažkokių specifinių procedūrų? Papasaok apie tai visiems. O gal parodyk savo geriausius darbus?

— Amir Jirbandey

Tinklaraštis