Mėgstamiausi klientų prekiniai ženklai, kuriuos verta turėti savo salone

Trys daykai, kurie yra beveik neįmanomi: 1) nueiti kasdien į jogos užsiėmimą 7 val. ryto 2) griežtai laikytis „jokio žiūrėjimo į telefoną po 10 val. vakaro“ taisyklės 3) nerasti grožio salone kosmetikos su kuria dirba visi grožio meistrai. Kodėl? Šie produktai yra tiesiog geriausi. Čia pateikiame sąrašą produktų, kurių verta nepamiršti atnaujinant savo produktų sąrašą.

1. Odos priežiūra: ESPA ir Dermalogica

Keletas faktų. ESPA bendradarbiauja su biochemikais ir aromaterapijos specialistais, kad sukurtų aukštos kokybės formules naudojant natūralius ingredientus. Puikus pasiūlymas klientėms mylinčioms natūralumą ir ekologiją. Dermalogica naudoja aktyvius ingredientus, kurie prasiskverpia į odą giliai ir veikia ją ilgiau nei kiti produktai. Tai geras kosmetologų draugas, kurio produktų kūrimui pasitelkiamas ir mokslas.

2. Nagai: O.P.I ir Shellac

O.P.I. yra tikras išsigelbėjimas, nes dengiasi itin lygiai, turi gražią spalvų paletę ir stiprius pigmentus. Shellac žinomas dėl savo ilgo išsilaikymo ant nago (net iki mėnesio). Jei klientų nagus lakuoji kokybišku lagu, labai tikėtina, kad jie pas tave grįš dažniau. Palengvink jų užsirašymą pas tave, patalpinant savo saloną Treatwell platformoje.

3. Plaukai: Wella ir Olaplex

Wella įkurta 1880 m. (tai tiesa). Jie nuolatos skatina plaukų stilistus tobulėti bei palaiko jų mokymasį organizuojant populiarias dirbtuves ir mokymus. Štai kodėl tu matai šį pavadinimą visur, kur eini (panašiai kaip ir Treatwell)

Jei nori suaktyvinti savo plaukų priežiūros paslaugas, verta žvilgtelt į Olaplex. Šie produktai atstato pažeistus plaukus. Tai yra populiaru tarp klientų, kurie turi šiurkščius blankios spalvos plaukus arba tų, kurie mėgsta dažnai naudoti plaukų tiesintuvą… tai apie beveik visus mus, ar ne?