5 klientų elgesio tendencijos, kurias matysime 2021-aisiais

Prasidėjo nauji metai, bet panašu, kad daug pernai metų iššūkių aktualūs ir dabar. Kas skiriasi? Mūsų stiprybė. Grožio verslas pademonstravo didelę valią ir galimybę prisitaikyti prie pokyčių.

Klientų įpročiai nuolat keičiasi ir šie metai bus tikrai kitokie. Vien ką reiškia klientų pripratimas prie interneto… Šiame straipsnyje mes pateikiame mūsų tendencijų spėjimus.

Įkvėpimo paieškos internete

Kas tikrai išaugo pernai metais, tai laiko kiekis, kurį praleidžiame prie ekrano. Naršymas Instagram, TikTok ir Facebook yra tai, kaip jūsų klientai praleidžia savo laiką. Jie taip ieško ir idėjų savo kitam kirpimui ir tikrai norėtų iškart tam užsirašyti internetu. Nedvejok ir dalinkis savo darbais šiose platformose.

O mūsų naujiena, LookBook, leis ne tik parodyti savo darbus, bet ir suteiks galimybę klientams iškart užsirašyti norimam įvaizdžiui. Čia galėsi įkelti savo darbus, pažymėti nuotraukose, kokia paslauga atlikta. Tuo tarpu klientai taip ieškos įkvėpimo tarp daugybės nuotraukų ir iškart užsirašys patikusiam kirpimui ar dažymui.

Asmeninės patirties paieška (internete ir gyvai)

Dėl pandemijos sukeltos socialinės atskirties, dabar klientai kaip niekada yra išsiilgę asmeninio bendravimo. Salonai, kurie sugebės suteikti klientams daug asmeninio ir gerai apgalvoto dėmesio, bus tie, kurie išties bus sėkmingi ilgalaikėje perspektyvoje.

Ir šį ryšį gali palaikyti ne tik salone. Išnaudok visus tau prieinamus elektroninius įrankius. Įsitikink, kad klientai lengvai gali užsirašyti internetu ir kaupk internete pastabas apie jų pomėgius, kad sukurtum apsilankymą salone išties maloniu ir nepamirštamu.

Tvarūs sprendimai ir produktai

Tai žengia koja kojon su tavo kuriama patirtimi. Klientams svarbu kaip tu prisidedi prie rūpinimosi planeta – garsiai kalbėk apie tai.

Tvarumui pabrėžti gali naudoti produktus tvariose pakuotėse ar kurie gaminami atsakingi, taip pat tuos, kurie palieka mažesnį anglies dvideginio pėdsaką.

Įrangos ir produktų išteklių mažinimas, perdirbimas, rūšiavimas taip pat prisideda prie tvarumo. Pasidomėk įmonėmis, kurios padeda verslams siekti tvarumo ir ekologinių veiklos principų.

Vertės kūrimas namuose

Klientai ir toliau praleis daug laiko namuose, todėl svarbu išeiti iš savo salono ribų ir pasiekti juos namuose.

Neabejojame, kad mes visi esamę matę įdomių video ir nuotraukų žmonių, kurie patys bandė kirptis ar dažytis plaukus namuose. Išnaudok Instagram ar TikTok, kad dalintumeisi grožio patarimais ir taip nuolat būtum matomas esamų ir potencialių klientų.

Didesnį asmeninį kontaktą pasieksi bendraujant su klientais el.paštu arba SMS žinutėmis. Tokiu būdu gali dalintis patarimais ar supažindinti su savo naujienomis.

Daugiau dėmesio higienai

Grožio salonai visuomet taikė aukštus higienos reikalavimus. Mes jau minėjome, kad klientams bus labai svarbu žinoti, kokių higienos ir saugumo reikalavimų laikosi salonas. Nemaža dalis salonų sukūrė savo taisykles, kuriomis dalinasi su klientais, kad informuotų ko tikisi iš jų vizito metu, ir kaip salonas prisideda prie viruso stabdymo.

Dalinkis šia informacija su klientais savo internetinėje svetainėje, socialiniuose tinkluose bei el.laiškuose ir SMS žinutėse, kurias siunti prieš vizitą, kad klientai jaustųsi saugūs ir žinotų, kad tu rūpiniesi jais.